دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه!


» خانه سبز: ویژه بانوان

خانه سبز: ویژه بانوان

خانه سبز، ویژه بانوان:

بانوان چگونه میتوانند خانه را به گرم ترین و شادترین مکان دنیا تبدیل کنند.

بانوی عزیز اگر علاقمند به داشتن چنین خانه سبزی هستی حتما این مطلب را بخوان:


چگونه رشد مو را افزایش دهیم؟ مطلب مرتبط چگونه رشد مو را افزایش دهیم؟

۱)سحرخیز باش:

از قدیم گفتن سحر خیز باش تا کامروا باشی به حقیقت این ضرب المثل یک اصل مهم در زندگی همه ماست اگر همه این امر را سرلوحه زندگی خود کنند اثرات مثبت ان را در زندگی خود میبینند. چرا که اگر سحر خیز باشی میتوانی کارهای خود را به موقع انجام دهی ، انرژی بیشتری در روز دریافت کنی ، و با نشاط باشی ، و زندگی ات روال زیبا تری به خود میگیرد. و مهم تر از همه خواب و سیستم بدن خودت و دیگر افراد خانواده ات تتظیم میشود. بعلاوه با بیدار شدن در صبح زود و چیدن صبحانه زیبا برای عزیزانت انها را هم به این کامروایی دعوت می کنی، تا سبز بودن کانون گرم خانوادتان از صبح زود اغاز شود.

۲)منظم باش:

نظم و انضباط سرفصل کل نظام هستی بوده و خواهد بود چرا که این نظام و هر انچه که درون ان در جریان است با نظم ویژه ای که یکتا خالق جهان ان را تعبیه کرده در حال چرخش است.. کوچکترین بی نظمی میتواند در کل اکوسیستم خلل ایجاد کند. پس منظم باش تا خللی در زندگیت ایجاد نشود. و اینکه بانوی عزیز تو الگوی نظم افراد خانواده ات هستی. میتوانی نظم و انضباط را در کل خانه و افراد خانواده ات به جریان بیندازی. و از ثمرات ارزشمند ان که مهمترین ان ارامش است لذت ببری.

۳)صبور باش:

در جامعه کنونی و وضعیت اقتصادی فعلی که به مراتب مشکلات بیشتر شده است، تو ای بانوی عزیز ، باید با صبور بودن در کنار عزیزانت، پشتوانه انها باشی و عزیزانت را به زندگی دلگرم و تصلی ان ها باشی.

۴)با سلیقه باش:

سلیقه یکی از مهم ترین شاخص هاییست که نشاط را در خود فرد و بقیه افراد ایجاد میکند. بانوی عزیز با هر امکاناتی که در دست داری سعی کن سلیقه زیبایت را در ان بگنجانی و محیط خانه ات را شاد کنی.

۵)لبخند فراموش نشود:

لبخند زیبا، خود تزریق کننده انرژیست، در داد و ستد ان خساست نکنید

۶)با القاب زیبا افراد خانواده خود را صدا بزن:

پسوند و پیشوند های زیبا رو برای هر کدام از عزیزانت انتخاب کن. هم احترام و عزت نفسشان را بالا میبری هم مهر و محبت در خانه ات بیشتر میشود.

۷)قوه شنوایی خود را تقویت کن!!

 شنوای خوبی برای مشکلات عزیزانت باش. تا تو بهترین دوست ان ها باشی بتوانند به راحتی مشکلات و یا بدون هیچ ترسی خرابکاری هایشان را به تو بگویند تا بتوانید با ارامش و با کمک یکدیگر یکی یکی مشکلات را پشت سر بگذارید.

۸) اراسته باش:

بانو عزیز همیشه اراسته ،خوش لباس و معطر باش. هم خودت به نشاط می ایی هم افراد خانواده ات از وجودت لذت میبرند و هم بطور غیر مستقیم به ان ها درس اراستگی داده ای.

۹)مدیر باش:

سعی کن همیشه مدیر خوبی باشی از مدیریت مالی خانه گرفته تا مدیر برنامه بچه ها و حتی مدیر خوب اموزشیشان.

آیا مدیتیشن می تواند افکار منفی را از بین ببرد؟ مطلب مرتبط آیا مدیتیشن می تواند افکار منفی را از بین ببرد؟

۱۰)به خودت اهمیت بده:

بانوی عزیز برای خودت اهمیت زیادی قائل باش مدام به خودت و سلامتیت برس ، از ورزش غافل نشو برای خودت خرید کن و خودت را به فنجان چای داغ دعوت کن. مطالعه کن و از زندگیت لذت ببر.

نویسنده: فاطمه بنیانی

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  گردشگری ارم بلاگ   |   فروش تجهیزات ویپ   |   تهران وکیل   |   مشاور ایرانی در لندن  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه! دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه! مشاهده