قوای جنسی


» داستان اموزنده: کوسه ماهی

داستان اموزنده: کوسه ماهی

هرگز تسلیم نشو

طی یک آزمایش تحقیقاتی ، یک زیست شناس دریایی یک کوسه را درون یک اکواریوم بزرگ قرار داد و بعد چندین ماهی طعمه و کوچک را درون مخزن رها کرد.


همانطور که انتظار دارید ، کوسه به سرعت در اطراف اکواریوم شنا کرد و به ماهی های کوچکتر حمله کرد و خورد.

آیا مدیتیشن می تواند افکار منفی را از بین ببرد؟ مطلب مرتبط آیا مدیتیشن می تواند افکار منفی را از بین ببرد؟


سپس این زیست شناس دریایی یک قطعه قوی از فایبرگلاس را درون مخزن قرار داد و مخزن را به دو بخش جدا تقسیم کرد. سپس او کوسه را در یک طرف فایبرگلاس و ماهی های طعمه را در طرف دیگر قرار داد.


دوباره ، کوسه به سرعت حمله کرد. با این حال ، این بار کوسه به فایبر گلاس برخورد کرد و از درد به خود پیچید . با این وجود ، کوسه هر چند دقیقه یکبار این رفتار را تکرار می کرد تا دید فایده ای ندارد. در همین حین ، ماهی های طعمه در طرف دوم مخزن اسوده می چرخیدند. سرانجام ، حدود یک ساعت از آزمایش گذشت تا کوسه تسلیم شد.


این آزمایش طی چند هفته بعد چندین بار تکرار شد. هر بار ، کوسه کمتر تهاجمی می شد و تلاش کمتری برای حمله به ماهی طعمه می کرد ، تا اینکه سرانجام کوسه از اصابت به فایبرگلاس خسته شد و به سادگی دست از تلاش کردن کشید و حمله را متوقف کرد.


سپس این زیست شناس دریایی ،فایبرگلاس را برداشته ، اما کوسه حمله نکرد. کوسه آموزش دیده بود تا معتقد باشد که سدی بین آن و ماهی طعمه وجود دارد ، بنابراین ماهی های طعمه هر کجا که مایل بودند شنا می کردند ، عاری از اینکه آسیب ببینند.....

مترجم: فاطمه بنیانی


بازدید سایت خود را میلیونی کنید
فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  گردشگری ارم بلاگ   |   تهران وکیل   |   فروش تجهیزات ویپ   |   مشاور ایرانی در لندن  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


راجع به اعداد رند اشتباه نکن! ✓ورود به کانال یوتیوب راجع به اعداد رند اشتباه نکن! ✓ورود به کانال یوتیوب مشاهده